Åker hem idag!

Åker hem idag!!

Japp, så är det. Jag åker hem till älskling och är där en vecka. Nu tycker jag att det får bli 21:00 ikväll för då kommer jag att komma till stationen.
Ska handla lite vin på måndag tänkte jag. Kanske en myskväll, med min the one and only?
Ska också laga coca-cola stek tänkte jag, i veckan, får se vilken dag. Åh, vad jag längtar hem.

Här är det trist just nu. Inget och allt händer. Ungdomar är irriterade och de, samt personal, springer runt som yra höns emellanåt. Men nu, eftersom det är så tidigt (10:35), och ingen mer än jag är vaken, så är det lugnt. Det är förövrigt nästan så man måste göra om man vill ha en datatid på helgen. Gå upp tidigt och sitta här ett tag.

Nu blev jag röksugen också...

Mår fortfarande illa av p-pillrena. Jag misstänker iallafall att det beror på dem. Jag ska ringa i morgon om det är så att illamåendet inte har gett sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0