Dagen igår och kaoset idag

Dagen som inte existerar i min kalender (alltså gårdagen) gick iallafall. Jag klarade mig bra och det viktigaste, jag överlevde.
Det känns både bra och dåligt att det var ett år sedan, det är en jobbig kännsla att vara så delad.

Idag var det onsdagsutflykt, vi åkte och spelade bowling. Det var kul och vi hade trevligt ända tills vi nästan var tillbaka på behandlingshemmet, då några.... fick för sig att man skulle hänga över sätet i bilen för att byta kanal på radion fram... Detta fixade sig ändå, eftersom han som körde stannade och körde in till väggrenen. Detta i sin tur resulterade i en aggresiv diskussion, vilken jag deltog i. Man kan fan inte göra så, full fart på motorvägen och då får man för sig att knäppa av sig bältet och slänga sig över till framsätet och byta radiokanal...... suck...
DÅ blev jag irriterad, mindst sagt. Jag blev ARG.

Mitt "sluta rökande" går inte så bra.. eller ja.... det går framåt. Jag har bara rökt 4 cigg idag, till skillnad från att röka nästan ett paket om dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0