Förbannad

Nu är jag jävligt förbannad och då är det fan inte nådigt.
Jag skriver snart ut mig, och personalen vet det. Och därför letar de som fan efter saker som jag ska jobba med innan jag kan flytta.
"Det är ju bra Sanna att du inte är orolig för att flytta till eget, men JAG är det"
Jaha?! Och? Vad fan, det är väl för i helvete mitt liv och inte erat!
Nu är jag så arg att jag inte vet vad fan jag ska göra, mer än att hålla mig borta från folk så jag inte säger något dumt till någon som det inte är meningen till.
Men det är ju tur att "vi är omringade av så många kompetenta människor" här på behandlingshemmet. Haha, jomenvisst. SATAN!

Planerar att sticka hem i morgon. Jag behöver få till ett möte med mina uppdragsgivare. Och det jävligt snart. Ska skriva till dem nu, tänkte jag. Så kanske jag kan få till ett möte nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0