Släpp ut mig!

Släpp ut mig ur detta helvetes fängelse, där mörker råder.
Släpp ut mig i solen, så jag kan mötas av värmande strålar.

Jag kan ju inte påstå att jag mår sådär jättebra just nu. Igår ville jag bara göra mig illa, men efter att ha pratat en stund med älskling och han lugnade ner mig och fick mig att lägga ifrån mig rakbladet, så blev jag lugnare och jag gjorde mig inte illa.

Jag har skit ont i ryggen och axlarna. Det strålar ut i armarna och händerna, men även i vänster ben. På gränsen till sendrag hela tiden.
Personalen: Men Sanna det är inget du dör av.

Nej men fan, det vet väl jag också, men det är jävligt obehagligt!!!
Fan jag blir så irriterad, det märks verkligen att några i personalen har jobbat för många dagar i sträck nu alltså. Fan vad irriterande de är. Och då blir man ju själv på dåligt humör också.

Men, jag får iallafall åka hem imorgon. Hem och kramas med älsklingen.
-*Sehnsucht*-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0