Sluta- röka- försök

Jag rökte inte på ett dygn mellan fredagen och lördagen, men så på lördagkvällen bröt jag samman. Jag skrattade och grät (mest grät) hela tiden omvartannat. Tillslut åkte jag och älskling till en mack så jag kunde köpa cigg. Helt rödgråtna ögon och tårar som rinner ner för kinderna så köper jag ett cigg paket. Och visst, jag blev lugnare och kvällen slutade bra, men det var fan inte gott att röka igen.
Nu har jag två cigg kvar och dessa SKA bli mina sista. Fan om det inte går nu, men det måste det. Får tugga äckel tuggummina som en tok...

Jag mår inte bra just nu. Ångest som är sky hög och jag vill göra mig illa. Eller egentligen så vill jag väl inte det, men någon del av mig vill det... ojoj...

Jag är trött, jag är less och jag vill hem. Hem till älskling. Bara kramas och mysa framför någon bra film.

Nu ska jag gå och dö någonstans. Eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0