Stjärnklart

Sitter hemma hos älsklingen. Har varit här en vecka nu och ska åka tillbaka till Stockholm i morgon. Det känns enormt trist, men inte mycket att göra åt saken. Om några månader så är behandlingen klar och jag kan flytta hem igen. Ser framemot detta.
Veckan har varit underbart bra. Jag och älskling åkte en natt och kollade på stjärnorna, det var alldeles stjärnklart och det måste ha varit någor meteoritfall för vi såg massor. Det var så underbart vackert och romantiskt. Vi lade oss på ett bord, höll handen och bara låg där och kollade på stjärnorna.
"När jag dör, ska jag bli en stjärna på himlen"

Idag, alldeles strax, ska vi åka hem till mig. Vi blev bjudna på middag hemma hos mina föräldrar.

Var även på skolan igår och fick låna en bärbar dator, det kommer att underlätta distans studierna. Jag vill bara bli klar med studierna, så jag har det gjort... det skulle vara så skönt. Plus att jag får 2000 av mamma och pappa när jag är helt klar med gymnasiet. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0