Tankar

Jag går i "Skriva ut mig - tankar". Jag vill flytta hem, LEVA, göra klart skolan på riktigt och jobba.

Jag har, på två dagar, bara rökt några bloss då och då. Det tycker jag är jävligt bra faktiskt. Det är jobbigt emellanåt, men det går oftast bra. Är dock inte säker på att jag vill sluta, men helt klart få buckt med det ekonomiska, och kanske kunna röka någon cigg då och då... Kunna unna mig det ibland.

Okej, nu blev jag röksugen bara för att jag tänker på det och skriver om det...

Nu ska jag göra något annat vettigt, som att slänga mig framför tv:n och kolla den nya serien som börjar idag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du kommer komma dit, fortare än du tror!

2009-08-27 @ 20:44:30
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0