Veckan hemma

Kom nyss tillbaka till Stockholm, efter att ha spenderat en helt underbar vecka hos älsklingen.
Känns så trist att vara tillbaka här nu, bara. Men jag får tänka på att jag åker hem på lördag igen.

Jag mår dessutom lite dåligt över att det börjar närma sig den 11 augusti... Ångest på hög nivå.

I veckan har jag och älskling kollat film, lagat mat, badat, massa mys och lite till. Och jag har njutit varje sekund.
Vi har också lyckats bränna mat... haha.. men den gick iallafall att äta, även om det inte smakade riktigt som det brukade. Så kan det gå.

Jag har också bestämt mig för att jag ska sluta röka så fort cigaretterna jag har nu är slut. Får la se hur det går. Håll er unden för säkerhetens skull - hahah-

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det går nog fint ska du se ;) Ha som morot vad du kan lägga pengarna på istället :D

2009-08-09 @ 21:14:49
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0