# 2 21/12- 09

Jag har insett att facebook inte är bra för mig. Jag har suttit vid datorn i lite över fyra timmar nu, om inte mer... Deras spel alltså... de är beroendeframkallande. Jag har knappt rökt, och det är väl i och för sig bra. Men ändå.
Älskling har kommit hem från bion, den var tydligen bra. Kanske skulle jag ha gått på den jag med, men jag sparade iallafall 100 kr.
Då jag har slutat med benzo för nu 6 veckor sedan, så äter jag godis som aldrig förr. Jag måste passa mig på denna bit, känner jag. Men abstinensen sitter fast i min kropp och det går inte många timmar mellan att jag önskar att jag hade denna "drog medicin" i handen. Att svälja ner dessa piller, jag saknar.. men ändå inte. Abstinensen de senaste dagarna har inte varit att leka med. Jag har till och med haft tankar på att skada mig igen. Jag har varit fri från det i ett halvår och vill inte skada mig... jag vill bara ha de små vita tabletterna.
Tankarna snurrar i huvudet.
Jag har ialla fall haft lite lättare att somna de senaste kvällarna. Men jag är ständigt trött. Jag sover hela natten, går upp relativt sent på dagarna men fortfarande är jag jätte trött. Ögonen innehåller grus, och inte försvinner de för att jag blinkar. Ständiga grustag i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0