Klago plats

Kurre sover och jag sitter här vid datorn. Älsklings Per är på julbord med jobbet.
Har precis käkat pasta med någon sås som jag gjorde igår. Skulle fan döda för en pizza, iallafall snart. Var nyss ute och rökte, mindre trevligt då det är fuktigt och vindstilla och det blir som att röka inomhus, vilket jag inte tycker om. Jag har känt av ångest i ett par dagar nu. Det är jobbigt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Är det fel att sakna det drogrus som benzo ger? Jag tycker inte det, alltså visst det är säkert bättre att hanskas med den utan att trycka undan ångesten med tabletter, men det blir lättare med tabletterna.
Jag saknar lugnet som tabletterna gav. Jag har inte tagit en tablett på ganska precis en månad idag och jag har faktiskt inte märkt så många fördelar med det. Jag är klarare i huvudet, visst, men suget finns kvar.
Ont i ryggen och axlar har jag med. Yes, detta är min klago plats. Nej, men skämt å sido, jag har det inte så jätte bra just nu. Men det går, jag klarar mig alltid.
Att sluta kämpa är det sista jag gör.
Vill inte tillbaka dit jag var, aldrig att jag ska tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0