Tänkta tankar

Alla tankar jag tänker har jag tänkt förut. Alla tankar jag tänker har någon annan tänkt förut.
Svart är vitt och vitt är svart. Upp är ner och tvärsom. Jag ser fyrkanter. Sådana klossar i plast, täckta av olika färger finns i mitt synfält. Jag är inte med alls. Detta... Ord som bara strömmar igenom mitt huvud. Andras tänkta tankar? Ja, troligen.
Jag vill så mycket, men orkar inte. Abstinensbesvär. Trötthet och ångest. De äter upp mig. De paratiserar på mig. Hjälp mig ifrån mitt öde. Hjälp!
Alla idéer. Tankar. Kaos.
Det är fullkomligt kaos i mitt huvud. Jag hör er, men jag vägrar lyssna. Eller ska jag börja lyssna igen?
Tankar jag tänkt förut. Kaos, kaos, KAOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0