Tvätt

Tvätt. tvätt och tvätt. Yes, jag och Per har tvättat idag. Jag förstår dock inte hur vuxna människor inte lyckas sköta en tvättstuga, med enkelt system. När vi kom ner för att tvätta var en av våra maskiner, som vi bokat, upptagen. Även torktumlaren var det. När det var dags för våra kläder att torktumlas och det fortfarande låg kläder kvar, så tog jag ur dem och la dem åt sidag. VUXNA MÄNNISKOR. De kan inte med tvätt- tiderna. Tydligen så förstår de inte att man behöver boka tvättmaskinerna först... suck.
Men annars så gick det bra. Vi gick och handlade, mat och saker till kladdkaka som jag bakade nu på kvällen, det var gott.
Snön ligger som ett vitt täcke på backen, det är jätte fint, men hur länge ska det fortsätta att falla ner vita flingor? Det har snöat hela dagen och det verkar bara fortsätta.
När jag stod ute och rökte i morse så tänkte jag (redan då): Kan det inte bli sommar nu.
Haha jag kom på mig själv där. Första dagen det kommer riktig snö och jag står och undrar om det inte blir sommar snart. Ojoj.

Nu är jag röksugen, funderar även på att gå och göra mig iordning för natten och slänga mig i sängen. Är fruktansvärt jätte trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0