Vinterdvala

Ge mig ett vintersömnpiller, så jag kan gå i dvala.
Jag mår skitkasst av detta mörker. Detta ständiga mörker. Solen lyser max ettpar timmar per dag, och det räcker inte för mig. Vill bara sova bort vintern. Nej men nu ska vi vara glada, julen närmar sig *tummen upp*.
Undrar hur jag ska ta mig till gränges då? Det ordnar sig på något vis.

Älskling är på bio med en kompis, jag har pluggat engelska och är klar med ett kapitel till. Känns skönt och jag är stolt över mig själv.
Det är jätte kallt ute, men ändå känner jag för att gå en promenad, men det är inte kul att gå själv. Speciellt inte när det är mörkt ute.
Kan det bli sommar nu?

Det känns meningslöst, men jag skriver ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0