asdfghnty

Mår kasst just nu, men det blir väl bättre snart.
Ångest, hatar denna ångest. Ångesten förlamar mig och gör mig trött och skakig. VAD jag har ångest över, vet jag dock inte. Kanske allt, kanske inget speciellt. Men jag hatar när jag inte har koll. När jag inte vet varför och att den inte ger sig.

På onsdag åker jag hem till älskling. Det ska bli så underbart att träffa honom och åka ifrån behandlingshemmet. Jag orkar inte höra på allt gnäll plus att jag mår dåligt av att vara här just nu. Jag kommer även att åka hem helgen efter. Då blir jag hemma en vecka. Jag åker hem eftersom det är en resa till Väddö då, som jag inte vill med på. Så jag åker helt enkelt härifrån då.

Lyssnar på Marilyn Manson just nu och tänker. Jag tänker för mycket, det är nog ett av mina problem tror jag. Man blir sjuk av att tänka. Ibland är det bäst att inte tänka alls, bara handla. Och ibland inte.

Yrsel.
Illa mående.

Men jag känner mig iallafall bättre fysiskt än igår, har orkat vara med hela dagen på diverse uppgifter vi har för oss på dagarna. Men nu är dagen slut, så vad fan ska man göra nu?
Jag vill skriva, men finner ingen ork till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0