Fuck it

  1. Datorn är seg
  2. Min mubil fuckar upp sig - jag behöver en ny
  3. jag har inga pengar
  4. Jag kan inte sova trots att jag sitter här med flera mg insomningstabletter i kroppen.

    Ja, jag är irriterad. Att bara sova några timmar per natt tar på krafterna på dagen.
    Plus att jag hatar denna design på bloggen och jag kan inte med att göra en egen design.
    Fan!!
    Har skrivit massa upplyftande dikter på bilddagboken, där jag förövrigt heter seethesky om ni nu vill kolla bilder och inte bara höra om mina trista dagar i text.

    Ja, vad finns det att säga mer?   Sådana här käkar jag.. bla bla bla...

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Sanna!

Jag gillar din blogg skarpt! För att du är så öppen och ärlig med hur du mår. Jag tycker att det är väldigt starkt av dig, det finns tyvärr för många som inte vågar stå för hur de mår. Jag hoppas så innerligt att det snart vänder för dig så att du får må bra.



Kram

2009-07-20 @ 12:52:16
URL: http://livingforgaia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0