Irritation och rullade cigg

Mådde inte så bra igår. Blev väldigt arg och irriterad på allt, men det hade sina orsaker. Det känns bättre på den biten idag. Fast idag mår jag väldigt illa istället, men jag vet även vad det beror på. Men problemet är att jag inte äter, just för att jag mår illa, och har därför ingen energi. Ska snart tvätta, men vet inte om jag orkar. Men det måste göras eftersom jag åker hem på söndag.
Vill att det ska vara söndag nu.

Har också börjat rulla mina egna cigg idag, det var lite pilligt, men det var inte så svårt som jag trodde.
Ska sluta röka till höstern/vintern iaf, har jag tänkt. Får se hur det blir med det, med tanke på att jag även ska trappa ut Stesoliden som jag har ätit i tre år...... eller ja, jag hade Sobril först, men det är ju i princip samma sak.

Nu ska jag göra annat. Vad, är dock en annan sak att fundera över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0