Skansen

Sötälsk kom och hälsade på mig på behandlingshemmet igår. Vi åkte till skansen och sedan gick vi en stund i gamla stan. Sedan åkte vi tillbaka till hemmet och bara myste. Det var underbart, och det var länge sedan jag var så lycklig.
Jag fick även ett mindre sammanbrott på kvällen där jag skrattade och grät omvartannat. Fattar inte varför, men jaja.
Sedan blev det dags för älskling att åka hem och jag bara avskyr att säga hejdå till någon man älskar. FAN vad jag hatar det.

Idag är jag sjuk, eller håller på att bli sjuk, jag vet inte riktigt. Jag är helt slut i kroppen och håller på att svimma så fort jag reser mig upp eller står upp för länge. Har mest legat i soffan och kollat på "Kingdom Hospital" eller legat i sängen och läst Marilyn Manson boken, som förövrigt är jätte bra.

Suck... vad ska man göra nu då? Det är jobbigt när man är rastlös, men ändå inte har ork att göra något.
Får väl gå ut och sätta mig och röka eller nått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0