Trött, yr och helt jävla slut

Okej, jag vaknade sent idag, men sedan dess har jag hållt igång hela tiden. Jag har tvättat sängkläder och kläder, städat i flygeln och delvis på mitt rum. Jag är så jävla slut, också yr i huvudet. Helst skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova, men det hinns inte med.
Engelskan skulle jag ha behövt skicka in igår. Hann jag det? Nej. Det bara krånglar. Och jag kommer hela tiden på nya saker som måste göras.
Måste också börja packa om kläder som ska hem när jag flyttar hem. Just nu ligger de i svarta sopsäckar, men de kommer att bli lite svåra att få in i bilen, så de ska packas ner i mindre kassar istället.
Ska iallafall bli skönt att sova i rena sängkläder i natt.

Jag saknar Dalarna, vill hem.
Regnet ligger som en grå dimma i luften och det är mörkt. Kan det komma lite snö snart så det blir lite ljusare? Jätte trist väder ute hur som helst.

Jag mår sådär. Jag är som sagt trött och irriterad. Jag känner bara att kommer det någon och säger något som jag uppfattar fel, eller som är menat illa mot mig, så kommer jag att smälla av. Ojoj, detta känns så bra.... Eller inte.
Ångesten... nja inte så farlig. Knappt märkbar, men i dag är det näst sista halvan av Stesolid som jag tar. Imorgon försvinner den.
Undringar om hur jag kommer att hantera och klara av saker och ting kvarstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0