Vart är snön?

Jag har nästan inte gjort någonting idag, faktum är att jag inte HAR gjort någonting. Inget av värde iallafall. Dagen har gått väldigt fort. Dagarna tycker jag flyger förbi, men de går inte riktigt så fort som jag vill.
Jag är trött och har varit hyfsat på topp idag, men nu vet jag inte vad som hände. Nu blev jag ledsen och orolig i kroppen.
Jag innan de två senaste dagarna hade jag inte haft ångest på väldigt länge. Men så för ett par dagar sedan så slog det till igen. Utan bonzo får jag nu lära mig att hantera det. Men det går, ger jag mig fan på att det ska gå så gör det det.
Deppigheten fyller mig. Vafan kan det inte komma snö för? Så det blir lite ljusare. Och vart är solen?
Smärtan fyller mitt bröst, men jag lever.


Jag tänker och funderar.
Men jag kan ändå inte se det på något annat sätt än,
att detta kommer att bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0