Come out, where ever you are

Jag har fått utslag i tatueringen. Det är som att ha brännt sig på något. Små små blåsor eller något som svider och kliar till vansinne. Måste höra av mig till tatueraren och fråga vad det kan vara.
Ikväll ska vi åka och hyra film, jag vill se häxprocessen, men får se hur det blir med det.
Jag är på shopping humör. Även om jag inte har så mycket pengar så vill jag handla. Det vill jag ofta när jag mår sämre, någon form av tröstgrej kanske.
Jag är trött och har haft on i huvudet i flera dagar nu. Plus ont i ryggen. Nu ska jag verkligen försöka hålla i med ryggövningarna och se till att jag gör dem. Jag måste, annars så straffar det sig på detta vis.
Tråkigt väder. Regn regn och regn... Och kallt. Vill inte ha vinter, det hade gärna fått vara varmt och sommar lite längre.

Nedtrappningen av benzo går bra, oftast, men ha väldig abstinens emellanåt. Som just nu. Skulle ha tagit tabletten vid 18:00 men det fanns ingen medicinnyckel kvar här på hemmet, någon personal hade fått med sig nyckeln hem. Måste ha den nu!
Är nere på 1 tablett Stesolid om dagen nu. Snart är den borta. Det ska bli skönt, men jag undrar också över hur det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0