Dittan och dattan

Städning i älsklings lägenhet. När jag skulle moppa golvet i badrummet så tappade jag på något vis hinken med skurmedel i, på så vis att vattnet hoppade upp i mitt nysminkade ansikte. Jag blev tvungen att sminka om mig. Detta hände enbart för att jag för en gångs skull var nöjd med sminkningen... Jahapp, det är väl sådant som händer (eller händer mig iallafall).

Snart ska vi (jag och Per älskling) iväg och äta middag hos några vänner. Det blir skoj. Tacos blir middagen.

Dagarna försvinner så snabbt, och det är snart dags för mig att åka tillbaka till Stockholm. Då kommer jag att stanna där till den 27:de, då jag flyttar hem förgott. Jag vill inte vara borta så länge, men jag försöker hålla humöret uppe genom at tänka att jag ändå flyttar hem på riktigt snart. Och flyttar ihop med älskling.

Undrar om kontaktperson på vuxenpsyk är fixad? Det måste jag nästan kolla.

Jobb måste fixas. Ekonomin är inte bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0