Fantasier om flytt

Det är oroligt här på hemmet. Jag är så trött på detta, jag vill att det ska bli den 27 november så jag får flytta hem, flytta hem för gott. Flytta hem till min älskling iväntan på att den nya lägenheten ska bli ledig och vi får nycklarna. Det ska bli så underbart. Det som håller mig uppe nu är att fantisera om hur det kommer att se ut i nya lägenheten, hur man ska ställa möbler, kunna bygga upp ett nytt liv med killen i sitt liv. Jag älskar honom så högt.

Jag känner ett uns av ångest idag. Ångest över vad vet jag inte. Hade svårt att somna inatt och stanna sovandes, så mina ögon idag är alldeles rödsprängda.

Tatueringen kliar, den läker och det svåra är att inte klia på den eller pilla bort det som kliar och irriterar mot tröjan. Men den kommer att bli fin, nu ser man lite mer hur den kommer att bli. Lite ljusare och det ska bli så skönt när den är färdig läkt.

Gjord 6/10-09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0