Kyssar och skogspromenad

Imorgon är det tyvärr dags att åka tillbaka till Stockholm, och jag känner inte alls för det... men men, det är väl inte mycket att göra. Snart får jag iallafall flytta hem för gott - den 27/11. Det känns underbart bra. Sedan är det inte långt kvar tills jag och älskling får nycklarna till nya lägenheten.
Så jag längtar. Knappt så jag står ut.
Denna hemmavistelse har varit jätte bra. Jag har fått vara med älsklings killen varje dag. Kramar och kyssar, så otroligt underbart.
Jag har bakat cupcakes, de blev goda... men kanske inte så vackra. Haha. Övning ger färdighet vet ni.

Igår tog jag och älskling och gick ut i skogen och plockade svamp, vi hittade en del, så kunde vi ta oss lite kantareller till middagen. Ska rensa resten idag, och frysa in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0