Some things are....

Har nyss käkat pizza efter att ha varit på utflykt med hemmet i stort sett hela dagen. Vi var en snabbis till ett jätte mysigt ställe som ligger i kungsängen, tanken var att vi skulle ha fikat där, men så blev det inte.
Har satt igång tvättmaskinerna, de borde vara klara nu.
Vi var också till Media Markt där jag köpte brännskivor och ett usb minne, det kommer att komma till nytta.

Just nu sitter jag och lyssnar på Tori Amos, jag har ångest och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det är dags för sista dosen av Stesolid nu, men ska ta den snart.

Tankar om ingenting snurrar runt i mitt huvud. Skulle nästa kunna gå och lägga mig och sova nu, men måste vara vaken en stund till iallafall.

Ska flytta över saker till usb minnet nu, så jag har det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0