Tatuering

Idag var jag och tatuerade mig, jag blev nöjd. Detta kostade mig 1500 :- och nu är jag öm i handleden.

Jag är fortfarande hemma hos älskling, jag får se när jag åker tillbaka till behandlingshemmet- om det blir på torsdag eller fredag. Men jag vill iallafall inte tillbaka, skulle hellre stanna här och mysa med älsklingen.
Vi var in på bobutiken här om dagen och pratade lite om nya lägenheten, eftersom han som har den nu inte vill svara när vi ringer och frågar om vi får komma och kolla på lägenheten. Det blir då svårt att se lägenheten, men nu var vi iallafall in på bobutiken och hörde lite, samt bestämde inflyttningsdatum, när vi får nycklarna och så.
Känns så underbart bra! Har aldrig känts så här rätt förut.

Nu ska jag ut och röka,
sedan ska jag hoppa ner i soffan med min älsklingskille

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tufft? vad blev det? Du måste nästan lägga upp en bild :D

2009-10-07 @ 12:10:01
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0