The Same Old Song

Snabb vända in till stan med Per. Köpte mat, idag bjuds det på kycklingklubbor med saffran/tomat täcke och strips. Det blir gott det, hoppas jag.
Två dagar kvar, sedan åker jag tillbaka till huvudstaden. Vill inte. Får fan ont i magen av att tänka på det. Helvete.
Jag mår bra. Jag är okej. Det sviktar emellanåt, men för vilken människa gör det inte det? Det skulle vara sjukt om man var ständigt glad också. Biter ihop. Kämpar.

Bultande huvudvärk. Kanske behöver ha lite mat i magen. Ska väl fixa´t snart.

Jag söker i mörkret,
efter svar,
efter något att hålla fast i.
Jag följer vindens strömmar,
samtidigt och jag kämpar åt ett annat håll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0