Dagen idag

Jag väntar spännt på Rammsteins nya skiva. Sitter och lyssnar på nya singeln nu på YT.
Jag längar också tills imorgon, då åker jag hem.

Idag har jag ringt uppdragsgivare, men inte ringer hon till bara, nejdå...
Har ringt UM och tar mig dit på fredag nästa vecka.

Har tvättat färdigt och börjat packa ner kläder som jag inte behöver nu innan jag flyttar hem.
Jag känner att jag är på gång. Men det går inte tillräckligt fort, jag är hindrad och bakbunden och jag gillar det inte. Jag kämpar själv. Jag vet att det bara är jag som kan ta detta beslut, men om någon skulle stå och kämpa på min sida så skulle jag inte klaga. Men jag står stark.

Jag var i skolan, fixade med lite uppgifter som skulle skickas in.

Jag fick ett brev från en vän som jag saknat länge. Jag skriver nu på ett brev tillbaka.

Det är dags för Stesolid dosen, det var det egentligen dags för för ett tag sedan, men men... jag tar den snart.
Uttrappningen går bra, även om jag känner av den ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0