Hemåkning

Jag åkte hem till älskling i lördags p.g.a att det är för jobbigt för mig att vara på behandlingshemmet. Nu vet jag dock inte hur jag ska ta mig tillbaka till hemmet på tisdag (då mina mediciner tar slut) eftersom det verkar som om jag får stå för mina biljetter själv... men jag ska ringa dem och fråga hur det blir.
Jag ska börja nedtrappning av benzo här snart, det känns både jätte bra och jobbigt. Hur ska jag klara mig utan? Vad ska jag göra när jag får ångest?
Jag hoppas bara att det löser sig.
Imorgon ska jag träffa min syster, och så ska jag in på något ställe vilkets namn jag inte kommer ihåg nu, men jag ska iallafall dig och skriva in mig på kö till lägenhet. För NU ska jag fan till eget.

Dricka cider 7,0 och ska nu öppna en smirnoff ice och käka chips och dipp, haha jag kommer att bli fet av allt jag äter just nu....

Funderar också över kommentarerna jag fick på bilddagboken, det var underligt....

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0