Nära till gråt

Igår kväll var inte en sådan bra kväll. Jobbiga förklaringar eller kanske bara antaganden (?), jag vill inte att det ska vara sant,
plus att gammelmormor ligger på sjukhus. Jag har inte träffat henne på säkert 10 år, men man har ändå vetat att hon finns där, man har alltid kunnat säga att "min gammelmormor lever..."
Men vad händer nu? Det är frågan.

Jag är lite små deppig idag, kan hänga kvar sedan allt igår, men varför inte bara släppa och gå vidare?

Jag vill hem till älskling. Slänga mig i hans trygga famn och bara krypa ihop där. Bli tröstad och ompysslad. Jag behöver det nu. Det är långt till helgen, men jag väntar och jag längtar. Sedan får jag träffa älskling och katten som han har skaffat. Vill dit nu.
Snälla, krama mig nu?

Jag är nära till gråt, men jag kämpar emot. Håller emot. Jag vill inte gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0