Nystan av rött garn

Garnet står för alla tankar och allt som snurrar i huvudet. Rött för energin.
Jag har väldig energi, energi av livslust. Jag känner ruset genom hela kroppen. Jag vill framåt. Och det nu!

Har skrivit ett brev idag, till en person som betyder mycket för mig. Ska skicka det imorgon.
Ska också posta csn ansökan om studiebidrag.

Jag fick inte lägenheten jag sökte, men står nu i kö till en annan. Så vi får se.

Hade kontaktmanna samtal idag, sista med en av dem då personen ska sluta... var nära att gråta.
Hade terapi där jag pratade ovanligt mycket, tror jag. Haha. Var inte tyst många minuter, vilket jag annars kan vara, bara mmmm:a och hålla med. Men icke idag.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hoppas du får nästa!

2009-09-13 @ 01:34:20
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0