Rammsteins nya singen/video

Hahahaha. Jag kan inte börja på något annat sätt. Jag såg precis videon till Rammsteins nya låt "Pussy".
Jag är både, inte förvånad kanske men jag hittar inget bättre ord, och äcklad. Hahahaha det där var riktigt snuskigt.
Så, ska videon klassas som en musikvideo eller porrfilm? Tja... det är fråga. Det är väldigt väldigt mycket naket, kön, bröst, sexscener och en mycket tjusig avslutning....Behöver jag säga mer än så? Samtidigt som det är några inklippta inspelningar på bandmedlemmarna när de spelar musik... mja bedöm själva.

Jag är hemma i Dalarna hos älsklingskillen. Han har dock åkt och jobbat och jag är kvar här i lägenheten med lillkatten. Guuud så liten katten var. Just nu ligger han och sover på min stickade kofta. Sötis.
Nu tycker jag att älsklingen får komma hem. Ska snart gå och lägga mig, eller nått.. vi får se.
Nu ska jag ta och äta något iallafall...
(dock inte så sugen på mat efter den videon ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0