Rep

  Kvällshimlen är så vacker

 



Undrar om det är någon som läser denna blogg överhuvudtaget...

Idag har det inte hänt så mycket, har tagit det lugnt för det mesta. Skulle städa flygeln med de andra ungdomarna, får se om det blir senare ikväll, eller imorgon. Skulle vara skönt att ha det gjort...

Jag längtar tills jag får komma hem. Nu står jag och Per älskling på kö till en lägenhet. Det känns så otroligt bra och rätt. För första gången i mitt liv känner jag riktig och ömsesidig kärlek. Det finns två personer i ett förhållande, det har inte känts så tidigare. Men nu... Underbart!

Nu vill jag bara ha den där lägenheten tillsammans med älskling, bygga upp något helt eget, från grunden. Välja möbler, inreda precis så som man själv vill ha det. Lycka.

Men nu sitter jag här, på hemmet då da, fortfarande. Folk drar i trådar, eller snarare rep kanske, och försöker (medvetet eller omedvetet) dra ner mig i djupet igen. Det känns svårt. Jag vill inte... Jag SKA inte ner dit igen. Jag vill bara klippa av dessa rep och flytta hem. Nu på en gång. Innan det är försent.

Ekonomisk kris råder för mig just nu... inga pengar kvar, hoppas på nya pengar snart... Då ska jag verkligen hålla i dem, med tanke på att vi snart kanske har en hyra att betala plus räkningar och mat. Ojoj, Sanna håller på att bli vuxen.
Skål på det!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag försöker läsa den så ofata jag kan ;)

2009-09-28 @ 16:39:39
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0