Tadamm

Känner mig bättre idag, men är fruktansvärt jätte trött. Känns som om jag alltid är trött nuförtiden. Har så mycket att tänka på och med tanke på att det var jobbigt igår, så är det kanske inte konstigt att jag är trött.
Nu ska jag sätta mig och kolla lite på eventuella jobb.
Har möte på torsdag, nervös. Men det får gå som det går, jag gör ändå som jag vill. Men jag är beredd att höra andra parters åsikter om vad jag tänker om min framtid.

Saknar älskling och vill att det ska bli torsdag (eller fredag) beroende på vilken av dagarna jag får åka hem.
Fick förövrigt in pengar på kontot idag, vilket betyder att jag kunde köpa cigg *glad*

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det går bra ska du se :D , lycka till!

2009-10-01 @ 19:09:38
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0